Bobacken

Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

Va roligt det är å fynda

Av Yvonne - 20 maj 2011 15:56

Efter en lite vissen start på dagen så blev jag på mycket bättre humör när jag på FA-Fyndet, frälsningsarméns second hand i Lidköping, hitta den här ryggväskan, för 30 kr.

  

Den är knappt använd och i äkta skinn, och den är något större än min gamla ryggväska. Så lite mer skräp går ner. Jag visade den för en bekant senare, och han trodde inte på mig när jag sa att jag gett 30 kr för den. Nossan verkade gilla lukten på den också.

Nu är det bara en ny plånbok också som ska investeras. Min gamla håller på att falla isär, precis som min gamla väska.

Va bra man mår när man gjort en bra affär.  

 
 
Vicke

Vicke

20 maj 2011 20:13

det var ett kap, ha en trevlig helg nu och njut av solen

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

21 maj 2011 10:13

nu ska jag snart roa mig med en sak som du tycker om

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

Yvonne

21 maj 2011 10:23

?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:24


Här kommer något för er som gillar jänkare.   Jag besökte Power Big Meet ute på Hovby i Lidköping på torsdagen den 6:e Juli. Bil utställningen var mellan 6 - 8 Juli och brukar annars vara i Västerås. Hovby flygfält är mycket större så i år när Po...

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:14


Hej!   Posthorns snäckorna i nano akvariet frodas vilt och jag har fått åka lämna en hel drös till olika Zoo affärer. Jag har fläckiga, bruna, rosa och rödaktiga. Om någon är intreserad så får ni gärna komma och hämta. Jag kan även skicka mot por...

Av Yvonne - 26 juni 2017 21:00


Hejsan!   Kommer inte ihåg när jag senast skrev inlägg här i bloggen. Jag skaffade mig en fiol i slutet av februari. En Stentor student 2 som jag skickade efter från Thomann i Tyskland. Sedan dess har jag övat och övat och knappt rört datorn, och...

Av Yvonne - 12 mars 2017 18:11


Hejsan! Jag har börjat lära mig spela fiol, eller försöker i alla fall. Jag får ont i högra armen och handleden när jag vrider den runt stränghållaren, men vad kan man vänta sig när man är 50 år och har fibro. Har aldrig hållit i en fiol förut men ha...

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!   Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.   Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller ...

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards