Bobacken

Alla inlägg under april 2016

Av Yvonne - 8 april 2016 20:55

Hejsan!

 

Ursäkta mig för att jag inte skrivit i den här bloggen på ett bra tag. Jag har itne varit inne i min andra blogg heller så mycket på ett par månader, men jag har gjort några inlägg där nu. Jag har inte fått några mejl om att någon skrivit till mig här, förrän nu när jag tittade in. Om ni vill skriva något till mig, så gå in på www.kulmedgimp.bloggplatsen.se istället. Jag jobbar lite mer i den bloggen. 

 

Jag håller på att lära mig mer saker i Gimp just nu. Här är några bilder på vad jag gjort.

 

       

 

Hoppas ni som kikar in ska bli inspirerade av bilderna och animationen. Det är bara klicka på länken i det här inlägget och bläddra till början. Gimp är gratis att ladda hem och använda.

 

Ha nu det så bra så länge.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Skapa flashcards