Bobacken

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Yvonne - 7 maj 2011 17:34

Jag har köpt en billig MP3 spelare på Netto. Har alldrig haft en förut så jag köpte inte en så dyr, ifall jag inte skulle klara av att spara ner något på den. Jag laddade hem ett musik program som heter Bearshare där man kan ladda upp gratis musik till MP3, men programmet verkade inte fungera till MP3 spelaren. Jag läste en notis efteråt om att alla MP3 spelare kanske inte fungerade till Bearshare.  

Jag avinstallerade programmet men jag får inte bort bearshare nallarna från kompatibilitetsvyn. En ruta dyker upp som det står: hantera tilllägg, uppe i vänstra hörnet, varje gång jag ska gå ut på nätet via mitt gamla windows. När jag går ut på Google Chrome så dyker även Bearshare söknings programmet upp där också. Någon som kan ge mig ett tipps om hur jag får bort dom? Och kan någon ge mig ett tipps om var jag lättast kan gå in och ladda hem lite musik till min MP3 spelare?  

Obs! så länge har jag sparat ner Def Leppard från 2 egna cd:n i datorn och som sedan fört över till MP3 spelaren. Wow! vilket otroligt bra ljud det är i en sådan liten grej.  Nu slipper jag kånka runt på min bärbara cd-spelare och riskera få skivorna skeva i värmen.


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards