Bobacken

Alla inlägg under februari 2015

Av Yvonne - 1 februari 2015 20:42

Ursäkta att jag inte skriver så mycket i den här bloggen. Jag gör inlägg i Kul med Gimp som jag tycker ger mig mer.

 

http://kulmedgimp.bloggplatsen.se/

 

Tiden har gått fort och nu är det februari. Undrar om snön som fallit nu får ligga kvar en längre tid. Det behöver inte snöa mer, bara så det täker marken och lyser upp. Bättre att det är kallt och minus grader än vått och rått. Så här såg det ut imorse när jag vaknade utanför mitt fönster.

 

 

Enligt amerikanska vädergubbar så ska vi få en sen vår i år. Nu är det ju så att vi bor i ett avlångt land så vi har lite olika väder här. 

 

Mina missar tyr sig till värme just nu. Antingen så ligger dom på soffan vid elementet i köket och gosar. Eller så gömmer sig Nossan i min ryggväska, eller så lägger sig Smillan under min gamla golv lampa vid soffan. Dom längtar säkert lika mycket som jag efter våren och värmen så dom kan vara mer ute på min inglasade balkong.

 

   

 

Ha nu så gott därute, så får vi se när jag dyker upp igen i bloggen.

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards