Bobacken

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Yvonne - 3 maj 2011 13:38

Eller någon liknande planet med asteorider som rör sig förbi. Det blev väl sådär. Det finns redan färdiga asteoridpenslar att använda. Nu får jag ta det lite lungt för periodvis mår min höger arm inte så bra, beror nog på den skadan i armbågen. Jag blev sparkad av en häst när jag var 13 och hoven träffade armbågen. En spricka uppstod och en ben flis lossnade. Fick gå med hela armen i gips i 7 veckor. När gipset togs bort så kunde jag inte böja armen normalt igen. Brosk hade växt till och det spärrar armbågen. Läkaren vågade inte operera bort brosket för då hade jag kanske blivit strakarmad.

När jag vrider på armbågen så krasar det som en pepparkvarn och när jag överansträngt den eller låtit armen ligga mot bordet för mycket, så svullnar armbågen inuti och fingrarna domnar bort i fingertopparna. Jag får skaka om armen och hålla den högt imellan åt när jag suttit och klickat med musen ett tag.

Nog pratat om min arm. Vet inte hur det har varit hos er, men i morse kom det stora snöflingor här. Har inte varit ute än men jag tänkte ge mig ut lite nu en stund innan jag ska tvätta i eftermiddag. Det är nog kyligt så jag får nog kanske ha mössan med i beredskap, om jag ska cyckla. Har inte bestämt mig än hurjag ska göra.  

                  


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards