Bobacken

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Yvonne - 4 maj 2011 12:23

Grrrr säger jag bara. Jag skulle ha tvättat igår efter cyckel turen, men när jag kom hem blev jag sittandes framför datorn och började leka inne i Gimp. Glömde bort totalt att jag skulle tvätta och inte för än vid halv 9 tiden på kvällen kom jag ihåg det. Sprang ner till tvättstugan och såg att det fanns en tid nu på middagen kl. 12 och satte dit min flyttnyckel. Nu när jag nu skulle tvätta så hade någon annan varit där och stoppat i sin tvätt i maskinerna, och som inte sett att tiden var bokad. Så nu kan jag inte tvätta på åter en vecka. Tur att det inte är så mycket tvätt den här gången. Jag får väl tvätta upp en del förhand. Obs! nu när jag tänker på det, så kommer jag ihåg att jag drömde något om tvättmaskiner inatt. Vem vet. Jag kanske har råd att skaffa mig en egen tvättmaskin längre fram. En bättre begagnad kanske.

Obs! Jag vet inte om ni märkt det, men ibland när jag skriver så tänker jag snabbare än jag hinner skriva så jag glömmer skriva ner en del ord. Jag märker det först när jag sparat ner texten, så jag får gå tillbaka och rätta till det. Men ibland så märker jag det inte föränn långt senare. Ibland så glömmer jag bokstäver också. Vad jag än gör, så ska jag absolut inte ge mig på och skriva någon bok. Det blir alldeles för jobbigt att rätta alla fel, ha ha.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards