Bobacken

Alla inlägg under december 2016

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!

 

Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.

 

Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller kopiera bildadress och gå direkt till facebook och klistra in animationen i ett inlägg. Det kan strula ibland, men bläddra då till en annan sida och börja om.

 

Nu har jag precis gjort klar några Juliga och snöiga animationer till, som ni kan ladda ner eller använda som ni vill. Ha en fin start på veckan nu på er.

 

       



Av Yvonne - 3 december 2016 18:05

Hej!

 

Det går fort nu och snart är det Jul, igen. Sedan blir det sakta ljusare och snart är det vår och sommar, igen. Jag är en sommar människa, för då mår jag bättre och kan ta min gamla bil ut på turer.

 

Nu har jag gjort två nya animationer, har inte hunnit mer. Jag lägger upp några gamla också som har med vinter att göra. Hoppas ni gillar dom   

 

Om ni vill lära er hur man gör animationer, eller manupilerar bilder, så visar jag hur man gör i bloggen Kul med Gimp. Gimp är ett gratis program som man laddar ner från nätet.  http://kulmedgimp.bloggplatsen.se/ 

 

Ha det så gott så länge.

 

           

 

                       

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Skapa flashcards