Bobacken

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Yvonne - 28 maj 2011 21:16

Vädret idag kunde ju vart lite bättre och morgondagens väder verkar ju inte heller bli bättre. Hittade en gammal bild på en stegrande häst, och jag tänkte att det kunde kanske va intressant att få lite rörelse i. Jag har varit en aning utråkad idag, och har känt mig dävig, kanske pg. av vädret. Imorgon tar jag nog mig ändå en åktur med bilen, även om det regnar.

 

Av Yvonne - 28 maj 2011 11:48

Det är bröllopsmässa i Lidköping idag, i gamla sockerbruket bredvid tågstationen. Och en massa annat skoj samt den vanliga torgmarknaden på lördagen. Hela stan är proppfull med folk och bilar så man är nästan chanslös att hitta parkering framme på stan. Det bästa sättet är att ta sig fram är på cykel, men åter igen har det blåst upp. Jag såg en förut som kom och gick med cykeln, och sedan såg jag honom igen på cykeln, på tillbakavägen. Nä! jag väntar tills den 3:e Juni. Då är det vårmarknad i Lidköping. Jag vet då ung. hur mycket pengar jag har kvar efter att räkningarna har betalts. Jag är måste hitta ett par nya sandaler, och när det är vårmarknad så har affärerna rabatt.

På sommaren får jag så lätt nageltrång om jag går i varma täta skor, och då är det skönt att låta tårna få titta fram.

Kika in på den här adressen och se hur det ser ut i Lidköping på vårmarknaden.  

http://www.vastsverige.com/sv/shoppinglidkoping/products/61637/Varmarknad-i-Lidkoping/

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards