Bobacken

Alla inlägg under december 2015

Av Yvonne - 11 december 2015 11:31

Hejsan! Har inte varit inne i bloggen på ett tag. Fibron har spökat lite igen och så har jag väntat på ritplattan som jag vunnit på tradera. Jag fick ge 90:- för den plus porto 45:- och ingen annan bjöd på den. Det är en Trust Flex Design Tablet, helt oanvänd, men den har några år på nacken och Trust har slutat att ha den i sitt sortiment. Den fungerar väldigt bra i Gimp, bättre än i ArtWeaver progrmmet som följde med, för jag får inte samma tryck på den där, så färgerna blir bara blaskiga, eller så är det jag som inte kan inställningarna. Ja ja, jag förstår mig på Gimp mycket bättre, och jag satt och kluddade ihop den här animationen igår. Det bästa med den här plattan, är att den är så platt, platt som en musplatta, så jag får inte ont i handleden längre, pg av att jag snedställde den, som jag gjorde med den förra plattan som var tjockare och mindre.

 

 

 

Ha nu en trevlig helg på er, så får vi se vad jag hittar på nästa gång.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards