Bobacken

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Yvonne - 16 maj 2011 23:39

Jag hade en strand skata i mina bildgömmor, som jag tog lite många bilder på. Jag gjorde en animation med andhonan först, men sedan tyckte jag att två av bilderna på skatan såg ut som dom passade ihop i en rörelse och gjorde en animation med bara skatan.

     Visst ser det ut som den går, ha ha. Gooonatt på er.

Av Yvonne - 16 maj 2011 12:54

Jag tog en bild på en liten söt and på torget tidigare i vår. Nu har jag flyttat anden till en mer grönare plats och gjort en animation. Jag har letat bland mina bilder för att hitta en bättre plats för den, och jag blev inte ricktigt nöjd med bilden jag använt nu som bakgrund. Så... lite längre längre fram kommer nog anden dyka upp igen i en annan animation med lite mer rörliga detaljer i. Får fundera ut varför anden rör på huvudet från sida till sida. Hon måste se någonting. Kanske en fluga eller något annat som rör sig. Hm... kan någon ge mig ett förslag vad jag kan använda?

 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards