Bobacken

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Yvonne - 31 maj 2011 20:32

Idag har jag varit och hälsat på Milles och hans ägare ute på Kållandsö. Mallen gick på bete där ute tillsammans med stall kompisen Milles i 2 sommrar.

 Vilken värme det var idag, men där ute blåste det friskt så det kändes inte så kavande varmt som inåt land och i stan. Vi hörde åskan dåna på håll men vi klarade oss. Har åskan dundrat hos er? jag fotade Milles och hans nya betes kompis "Kinda" som är en liten arabkorsning. Jag skrev i bloggen igår att det var en arab men det var delvis en arab. Det är så fint där ute och hästarna kan inte ha det bättre än där, tycker jag. Ni förstår när ni ser bilderna. Obs! Klicka på bilderna så blir dom större.

         

Ups! Jag råkade ha kameran inställd på extra skärpa, därför ser det så färgglatt ut. Såg det inte för än jag befann mig vid Läckö slott, då jag ändrade om till auto. Jag hade inte tillräckligt med pengar så jag kunde betala för parkeringen. Det kostar 30 kr oavsett om man står där en dag eller 1 timme. Jag tog några snabba bilder från parkeringen. Jag funderar på att någon gång ta en guidad tur runt slottet igen. Jag har gjort det 2 ggr. förut, men det var väldigt länge sedan.

 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards