Bobacken

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Yvonne - 12 september 2011 21:01

Har rotat fram en gammal mobil telefon och satte dit simkortet från telefonen jag använder för att se om den gamle fortfarande funkar. Jojjomen det gjorde den, och efter lite laddning av batteriet så började jag bläddra lite bland bilderna. Hittade några bilder på Mallen och marsvinen och skickade iväg dom till min hotmail adress. Bilderna på Mallen gjorde jag sedan en animation av, för dom passade så bra ihop till en rörelse. Bilderna är från stallet i Karthagen, Julen 2006 om jag inte minns fel. Är lite osäker på årtalet. Jag tog kort på honom med sin nya reflex grimma på sig, och han var så fin i den. Nyfiken var han och jag tog flera bilder på han. Vi brukade pynta stallet med läskande häst godis av alla de slag varje Jul, så... så fort han såg att man kom med något så trodde han, att nu blir det något gott att mumsa på. Därför kikar han så undrande mot mig, när jag tog några bilder på han.

          

Det kanske blev lite hoppigt, så jag hoppas ni inte blir allt för yra.


Av Yvonne - 12 september 2011 11:17

   

Läste i Lidköpings tidningen i helgen att idag så har fyren sin 100 års dag. I alla fall så firar dom den idag och har en liten speciell tillställning där ute. Ett minnes märke ska också sättas upp. Då hoppas jag att regnet och blåsten håller sig borta, men risken blir nog stor att det blir ett ricktigt rusk väder då resterna av senaste orkanen som drabbat USA, drar in över oss med lite oväder, i mildare form hoppas jag. Ta det lungt där ute       

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards