Bobacken

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Yvonne - 5 september 2011 20:04

Hörde att norra västkusten och halland blivit ordentligt vattnade i natt. Jag mår inte bra i musklerna i sådant här väder. Inte mina bihålor heller som blir slemmiga och jag får lätt huvudvärk. Hade det igår ordentligt när jag vaknade, men efter några gångers intag av panodil zapp, så gick den över när jag i Skalunda var.

Idag har jag i alla fall börjat på en ny teckning, men jag har fuskat lite. Bilden finns på framsidan av en bok som handlar om westernridning, så bilden var redan lite stor och enkel att rita av. Jag har ritat av konturerna lite lätt och var armar och ben finns. Nu kan jag slappna av mer och tänka på att förbättra den mer. Det är lång bit kvar innan den är färdig och det kommer nog ta lite tid innan jag är helt nöjd med den.

           

Ja vad ska man göra i sådant här väder. I morgon tänkte jag åka till målar affären och köpa målar kitt. Har inte fixat till den grå listen än i köket. Kände att jag nu måste göra något så det blir lättare att göra rent den, utan att förstöra tapeten, mer. Har bara inte hittat en färg som matchar, för jag har tänkt måla en rand sedan, över den förstörda delen.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards