Bobacken

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Yvonne - 2 september 2011 16:38

            

Tycker ni himlen ser konstig ut, det tycker jag med. Vet inte varför den blev sådan, men jag ska prova att göra om animationen senare. Får se om himlen blir likadan då. Har inte bloggat på ett par dagar, för jag vet inte rikigt vad jag ska skriva. Jag har dammsugit bilen och tänkt tvätta den också i helgen. Har också fått ett sår inne i munnen, längst in uppe i överkäken bakom visdomstanden, om det hade funnits någon visdomstand där. Det är svullet och det värker, och ibland känns det som om jag fått en bedövningsspruta som börjat släppa i käken. På morgonen kan jag knappt öppna munnen för det spänner i käket. Likadant är det när jag äter. När jag försökt titta efter så ser jag en mörkare fläck uppe i kinden längst in vid "gångjärnen", och det ser mörkrosa och svullet ut. Hoppas det går över av sig själv så man slipper be om hjälp. Försöker kyla ner svullnaden med lite isbitar och vanlig värktablett.

Såg nyss på nyheterna och vädret, och på söndagen så ser det väldigt lovande ut. Mycket sol och värme upp över 20 grader. Härligt!   

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards