Bobacken

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Yvonne - 7 september 2011 10:57

Tog grått, svart och vitt i bården på vägen för att se hur det kommer se ut, om jag skulle måla en bård ovanför listen. Här i bloggen kan jag lägga upp flera bilder på samma gång och jämföra dom. Om jag hade pengar så skulle jag göra om köket helt. Det kanske jag får göra på ett eller annat sätt senare ändå när mitt gamla frys kommer lägga av. Men jag får ta en sak i taget. Jag gjorde dom här proverna inne i Gimp, och jag försökte få till färgerna något så när. Väggen ligger i skugga så jag fick ta liknande färger runt omkring, så man kan se på ett ungefär hur det kommer se ut.

        

Jag tycker den grå listen passar lite bättre, fast den kanske ska vara lite mörkare? Jag får nog ta och prova mig fram lite till inne i Gimp.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards