Bobacken

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Yvonne - 8 september 2011 18:52

Den damp ner i brevlådan strax efter middagen idag, och nu har jag scannat av den så ni kan titta i den om ni vill. Det är en liten minnes bok över mina djur och den är skriven till mig själv. Jag har försökt skriva så bra som möjligt, men jag blir aldrig riktigt nöjd, för jag är väl lite av en perfektionist. Hoppas det inte finns för många stavfel bara. När jag jobbade på veterinärhistoriska museét i Skara, så hjälpte jag en professor att korrektur läsa. Han hade skrivit av gammal text från 1700 talet, så jag skulle bara se så han skrivit av rätt. Där var det inte stavfel jag skulle kolla, utan bara så att han sett rätt, när han skrivit av. Han höll på att bli blind pg. av grå starr, och hade en massa hjälp medel som gjorde bokstäverna jättestora.

                                Obs! Klicka på bilderna så blir dom större.


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards