Bobacken

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Yvonne - 14 juli 2011 12:03

http://svenskaspel.se/?pageid=/kampanj/s...-2011&entry=2408

Nu har jag lagt in en länk till Svenska spel där ni kan rösta på på den här bilden.

  Så nu hoppas jag att det ska funka. Jag ska lägga in den på mina länkar också. Min data skärm gick sönder igår och tur i oturen så hade jag en annan gammal skärm som passade. Den funkar än men den är inte så fin att titta på, med sin gula färg. Men jag känner att ögonen mår bättre av den här, trots att allt är så mycket mindre. Jag kan som tur är ändra storleken på sidorna, om jag vill. Och det är lättare att ställa in ljuset i den. Jag har väldigt ljuskänsliga ögon. Så ljuset blir en aning skarp så åker solglasögonen på utomhus. Appropå ljus. Jag tog en bild på Smollan igår kväll. Och så här såg hon ut.

 

Lite läskigt va. Bilden kan bli bra att ha lite senare när jag ska göra någon Hallowen animation.

Här kommer en animerad spel film med en låt med Gyllene tider som passar mig.




Av Yvonne - 14 juli 2011 00:23

Min dataskärm har blinkat då och då och blivit svart, men den har alltid kommit igång igen. Och vissa perioder så har den inte blinkat och ibland så har den varit rent bedrövlig. Men nu plötsligt när jag skulle starta datorn så var den nattsvart, och nu är den nog helt död. Jaha, ingen dator utan skärm tänkte jag. Jag har en skärm nere i källaren som jag vet inte funkar på den här datorn. Därför fick jag den här skärmen med på köpet när jag köpte datorn. Sedan har jag min gamla skärm kvar, som jag hade till min första dator som var en liggande sak, men som jag inte hade någon aning om ifall den passade ihop , till den här datorn. Den är en mycket mindre skärm, och allt blir pyttesmått. Jag kunde inte gå och lägga mig för än jag undersökt saken, för då ligger jag bara och undrar, och tänker mig fördärvad. Dom här gamla data skärmarna är ju väldigt tunga, och när jag kånkade upp den gamle från källaren så var jag gla över att den inte va så stor, i alla fall. Därimot kommer det bli värre med den som nyligen dött. Får nog be min lillbrorsa om hjälp med att kånka iväg den till bilen. I vilket fall som helst så när jag kom upp, så kollade jag först kontakterna, och det verkade stämma. Kopplade ihop datorn och skärmen och sicken tur. Det funka. Men jag har blivit så bortskämd med en jättestor skärm med stora bokstäver, så det känns som jag landat i ett pyttelitet land. Jag har i alla fall en funkande dator med skärm, så det får jag väl va gla över. Det är ju det viktigaste, så jag kan hålla kontakten med mina bloggvänner. Jag visste det att något mer skulle strula. Ibland så är det så i mitt liv att det ena efter det andra jobbiga ska hända. Tänk positivt, positivt, positivt. Goonatt!  

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards