Bobacken

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Yvonne - 10 juli 2011 22:03

     

Jag älskar gamla skepp och skeppet Mina, tycker jag är ett väldigt fint skepp. Hon finns stationerad i Lidköpings hamn, och på sommrarna så kan man hyra henne och få följa med ut på en skön seglats.

För första gången så har jag gjort krusbärs kräm. Jag fick plocka lite bär hos vän och det är första gången som jag smakat kräm på krusbär. Glass till det här skulle nog smaka gott.

Mitt marsvin Burre dog för några dagar sedan. Jag har gjort rent buren men ställt buren ute på balkongen med hö i. Det gillar Smillan. Hon har tagit över buren och när det inte är för varmt där så lägger hon sig i höet och sussar gott. Jag brukar ge katterna gräs ibland också, och det brukar bli lite skräpigt då. Men nu lägger jag grästet i buren, och då håller sig gräset på ett ställe.

   

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards