Bobacken

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Yvonne - 6 juli 2011 12:56

Jag skulle nog kanske ha tagit en storlek större på skorna. När jag går så skavar ytsidorna av stortårna i sidorna av skorna där fram, när jag rullar över. Nu har jag sparat lite ilägg från andra skor jag har, och har jag stoppat i ett par hårdare ilägg som är tunnare, så nu känns det lite större där fram. Har också plåstrat om tårna så dom får lite extra skydd. Men när man väl har fått lite skav och en början till blåsa, så känns det ändå lite grann. Får nog vila upp fötterna först så den brännande känslan gått bort. Har knöat in tjocka sockar in i tårna på skorna så länge, så dom förhoppningsvis ska töjas upp lite mer där fram. Typiskt! Det där kände jag inte av inne i affären.

Vet inte om min fötter har växt sig större eller om sko storlekarna har krympt. Sulorna jag stoppat in kommer från mina vinterskor som har storlek 40. Joggingskorna har storlek 40 1/2, men det kanske beror på hur dom är uppbyggda. Jag kan inte gå i trånga spetsiga skor, för jag får nageltrång, och har breda fötter där fram. Är även rätt plattfotad, likt KalleAnkas fötter. Jag har blivit så van att gå i mina sandaler där mina tår får vara fria och känna öppna vidder. Härligt!

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards