Bobacken

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Så här ser det ut i ArtRage

Av Yvonne - 18 april 2012 21:57

Och så här målade jag av Milles från fotot som jag laddade upp. Jag har många fina bilder som jag skulle vilja måla av, men dom får jag ta senare när ögonen inte är så jobbiga.



               

 
 
Johanna och Sara

Johanna och Sara

19 april 2012 09:23

vilka fina!:)

Vi vill bara tipsa om att du kan vinna konst och design från vår webshop, samt en stor länk på bloggen!
Om du vill vara med gå in på:http://geminaarts.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-webshopen.html

om inte får du ha en bra dag!

http://geminaarts.blogg.se

Yvonne

19 april 2012 16:02

Okidoki! :) Ska titta in hos er lite senare.

 
Vicke

Vicke

19 april 2012 17:50

det var en häftig titt, ha en fin kväll nu

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Yvonne

19 april 2012 21:20

Du också :)

 
annemon

annemon

19 april 2012 19:55

Jo nog har vi inhadlat mat men vi ska på dop på lördag efm så vi får se hur det blir med vädret då.Jag har också problem med ögonen kamske man sitter för länge vid datorn. Det ser ut att vara en hel del målande innan det blir klart ser inte enkelt ut.
ha de gott.

http://annemon.bloggagratis.se

Yvonne

19 april 2012 21:19

Det är den torra luften i allmänhet som torkar ut ögonen. Och när jag sitter vid datorn då tittar jag välldigt noga och blinkar mindre. Det spelar ingen roll vad jag gör, om jag är ute och går så blir ögonen irriterade. Minsta drag känns. Men snart så hoppas jag att det blir bättre igen, när varmare och fuktigar luft drar över sverige :)

 
Fenixmona

Fenixmona

20 april 2012 07:02

Hoppas det bättrar sig med dina ögon...Jag använder Systane Ultra det fick ordning på mina torra ögon. kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Yvonne

20 april 2012 08:50

Tack för tipset :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:24


Här kommer något för er som gillar jänkare.   Jag besökte Power Big Meet ute på Hovby i Lidköping på torsdagen den 6:e Juli. Bil utställningen var mellan 6 - 8 Juli och brukar annars vara i Västerås. Hovby flygfält är mycket större så i år när Po...

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:14


Hej!   Posthorns snäckorna i nano akvariet frodas vilt och jag har fått åka lämna en hel drös till olika Zoo affärer. Jag har fläckiga, bruna, rosa och rödaktiga. Om någon är intreserad så får ni gärna komma och hämta. Jag kan även skicka mot por...

Av Yvonne - 26 juni 2017 21:00


Hejsan!   Kommer inte ihåg när jag senast skrev inlägg här i bloggen. Jag skaffade mig en fiol i slutet av februari. En Stentor student 2 som jag skickade efter från Thomann i Tyskland. Sedan dess har jag övat och övat och knappt rört datorn, och...

Av Yvonne - 12 mars 2017 18:11


Hejsan! Jag har börjat lära mig spela fiol, eller försöker i alla fall. Jag får ont i högra armen och handleden när jag vrider den runt stränghållaren, men vad kan man vänta sig när man är 50 år och har fibro. Har aldrig hållit i en fiol förut men ha...

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!   Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.   Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller ...

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards