Bobacken

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Yvonne - 16 april 2012 09:49

Luften är alldeles för torr inom hus och en vän har tippsat mig om luftfuktare som man hänger på elementet. Det är därför mina ögon är så gräsligt torra. Ögonen mår bättre när jag sitter ute på balkongen men så fort jag går in så börjar det svida i ögon. Jag får ta på mig läsglasögonen för att skydda ögonen när jag är inomhus. Sent igår kväll så satt jag och försökte göra ett par provisoriska luftfuktare av några plast och glas flaskor. Jag hittade en påse med gamla gardin "krokar" som jag böjde till lite så jag skulle kunna hänga dom på elementet. Sedan tog gummiband och snodde runt flaskorna så gott det gick och hängde sedan flaskorna mot elemenetet efter att jag fyllt dom med vatten. Jag ska göra några till tänkte jag men det ser ju inte så välldigt snyggt ut. Men det är ju snart sommar och då blir ju luften automatiskt fuktigare igen, så jag får ta och skaffa några finare luftfuktare lagom till hösten igen. Men... kan någon tippsa mig om var man kan köpa sådana man hänger på elementet? Jag vet att Sparköp har, men jag tycker inte dom är fina. Jag skulle vilja ha några som har en neutral färg på sig. Sedan finns det ju dyrare luftfuktare också som man ställer inne i rummet. Någon som kan ge mig lite tipps?

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards