Bobacken

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Yvonne - 27 april 2012 21:03

För några dagar sedan blev jag uppringd på mobilen av Svensk Fondservice. Dom ville kolla om jag gjort några pensionsändringar. Näpp det hade jag inte, så då ville dom naturligtvis att jag skulle bli kund hos dom. Det skulle kosta ca 675:- året, men jag behövde inte betala allt på en gång. Så innan jag bestämmer mig så undrar jag, är det någon där ute som har erfarenhet av Svensk Fondservice?

Idag har jag också fått en plattskärm, 2 högtalare, en trådlösmus och ett tangentbord i begagnat men i bra skick av en vän. Skärmen är enorm och den ser ut att nästan va i samma storlek som min 25 tums tv. så nu behöver jag inte sitta med ansiktet tryckt in i skärmen.  Allt funkar jättebra och det är härlig studs på tangenterna. Mitt gamla tangent bort var hårt och det hade hamnat skäp under tangenterna som gjorde att dom fastnade emellanåt. Här kommer några bilder så ni kan se skillnad på dom.


 


Ups! Mina tossar kom visst med.


    


     

Av Yvonne - 27 april 2012 09:50

Vädergubbarna säger att värme är på väg in över sverige, så vi får väl hoppas att det är så. Men regnet som har fallit har gjort att det börjat att växa så det knakar, å det har jag verkligen längtat efter.Äntligen blir naturen grön igen. Ha en skön fredag på er.


  

Den här animationen fick jag till igår kväll. Jag gjorde lite eget glitter som jag sparade som nytt mönster, och fick till det här.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards