Bobacken

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Yvonne - 5 april 2012 17:11

Har precis varit och hämtat den och tagit upp den ur paketet. Tyvärr så finns det ingen manual på Svenska, så jag får väl följa den engelska så gott det går. Hela 4 st olika cd plattor följde med, och det var viktigt att intallera rätt cd från början står det, och att man ev. skulle få avaktivera antivirus programmet. Jag får kolla upp det med en vän först om man behöver det med Essentiels. Imorgon så är det långfredag och så ska det visst bli riktigt ruggigt väder. Då kan jag sitta och mixtra med ritplattan och se hur den fungerar. Efter att jag varit inne här i bloggen så tänkte jag dammsuga lite inför helgen.


    


Det ska bli spännande att testa den här och se hur den funkar.


Glad påsk på er så länge.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards