Bobacken

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Yvonne - 28 april 2012 09:54

Jag skrev igår om att Svensk Fondservice ringde upp mig tidigare i veckan. Har nu kollat upp lite mer om dom ute på nätet, och dom har rätt mycket klagomål på sig. Jag har inte heller någon lust att betala så mycket för att låta andra leka med mina pensionspengar. Jag har så mycket hål att stoppa mina små korvören i redan. På måndag får jag ringa upp dom och säga att jag inte är intresserad och att jag själv ska kolla upp mina fonder. Jag gick faktiskt in på Pensionsmyndigheten igår kväll och loggade in på mina sidor. Jag har tidigare för länge sedan ändrat om lite där bland mina fonder, och nu ändrade jag om lite igen. Jag bytte ut en fond mot en annan, som jag hoppas är lite bättre. Dom flesta av fonderna hade gått minus förutom den blandfonden jag hade, och fonden som jag bytte till. Nu får jag hålla koll på fonderna lite bättre för det verkar inte vara så svårt ändå så jag ska behöva be andra om hjälp och betala för det. Nu får ni ha en riktigt bra dag. Här skiner solen för fullt och varmare ska det visst bli lagom till Valborg och första Maj. Ha det gott så länge.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards