Bobacken

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Yvonne - 3 april 2012 09:59

Jag kollar runt på nätet vad en ny toasits kostar. Jag har alldrig behövt köpa något sådant förut och dom billigaste jag hittade var dom på Jula för 199:-. Sedan steg priserna och jag antar att man kan få hur dyra som helst, beroende på vad för material toatitsen är tillverkad i. Enligt måtten så ska toasitsarna från Jula passa, och jag anar nu varför toasitsen sprack. Dom har börjat att lossna och kana runt på toastolen, och då kan det ha blivit spänningar i plasten. Det var Fenixmona som fick mig att tänka till lite, så jag har nu kollat sitsen ordentligt hur den satt. Skruvarna under hade skruvat upp sig på ena sidan och fått sitsen att kana runt lite. Jag får ta en dag längre fram och åka till Jula i Skara och köpa en ny, men så länge får jag sätta mig lite försiktigt på stolen så jag inte får några tjuvnyp. Obs! Jula har toasitsar med motiv på. Det kanske vore något. Badrummet blir ju lite mer personligt . Vad sägs om en guldfisk på locket hi hi hi.


  

Mitt badrum har havsgrönt klinker (mosaik), så jag vet inte om den sitsen skulle passa. Men mina missar skulle nog kanske gilla den.


  

Smillan älskar badrums mattan, och om jag inte kan hitta henne någon annanstans, så brukar hon ligge inne i badrummet i mörkret på den. Hon är lite svår att se ibland om det är mörkt i lägenheten.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards