Bobacken

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Yvonne - 29 april 2012 18:53

Idag tog jag en tur ut till Kållandsö, och hälsade på Milles och Shinja som sedan i måndags går på betet där. Idag var det ett riktigt söndags väder, så efteråt så tog jag en runda förbi Naven, där jag också stannade till, och tog lite nya kort. Jag hade inte mina fiksegrejor med mig, och när jag stod där och tittade ner i vattnet, så tänkte jag, varför tog jag inte med mig dom. Det var en riktigt skön dag i dag, trotts att det blåste lite grann. Men vid Naven så blåste det åt rätt håll, så man kände knappt någon vind. Här kommer bilderna, och... snart. Snart är det riktig sommar.

Klicka på bilderna så blir dom större.


                          


Och.. jag såg en sädes ärla :) Då är inte sommaren långt borta.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards