Bobacken

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Yvonne - 27 oktober 2011 19:20

I morse i dushen så kom jag på nya ideér på nya halloween animationer. Har ni läst Kalle Anka någon gång? Jag har för mig han hette uppfinnar Jocke som fick en blinkande lampa ovanför huvudet på sig när han kom på nya ideér. Jag kände mig nästan som honom idag, och direkt efter jag hoppat ur dushen så gjorde jag en snabb skiss av min nya ideé. På efter middagen sedan så började jag på den nya animationen, och det blev 2, men jag visar bara upp den ena idag. Den andra får ni se imorgon.

                                        

Det går rätt snabbt nu att plita ihop en animation när man vet hur man ska göra efter några ggr. Man måste bara få lite inspiration först och Halloween verkar ha fått igång inspirationen. Efter några Panodil Zapp på morgonen så känns muklerna  också lite bättre och man mår bättre även i huvudknoppen :) Obs! jag skulle också visa upp dom nyinvesterade lyktorna. Det gör jag imorgon.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards