Bobacken

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Yvonne - 22 oktober 2011 19:27

           

Nästa helg så är det visst Halloween. Vet inte hur många svenskar det är som firar det, men jag tycker det är rätt mysigt i höstmörkret att ha lite ljus i pumpor. Jag brukar ha en pumpa på balkongen med ett ansikte utskuret i. 

Har ingen pumpa än införskaffat mig, men idag blev jag ritsugen och ritade några pumpor som jag sedan gjorde en animation utav. Har flera ideér till vad för monster och spöken jag ska rita till Halloween. Jag måste bara bli lite inpirerad så kommer det dyka upp fler hemmagjorda animationer i bloggen i snart.

Jag tycker mörkret är jättejobbigt att stå ut med, under vinterhalvåret, och det verkar bara bli värre ju äldre man blir. Solen värmer så gott upp kroppens stela muskler om sommrarna, och dagarna är ljusa och långa. Det känns som om solen ger en, en riktig vitamin kick då, och livet känns så mycket lättare att uthärda. Härliga sommarsol, vad jag längtar efter dig. Hoppas vintermånaderna snabbt kommer att försvinna.

                        

          

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards