Bobacken

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Yvonne - 11 oktober 2011 19:25

       

Efter en kall helg utan värme i elementen så har dom äntligen satt på värmen igen. Jag bävar inför hur jag ska må när vinter kylan till sist på riktigt sätter in. För att få upp humöret lite så har jag varit inne på Youtube och tittat lite på roliga filmer. Jag kopierade en filmsnutt från filmerna av Pirate of Caribbean med Johny Depp i olika scener där han spelar rolig. Såg den 4:e filmen nyligen på DVD och det börjar kännas som med Harry potter filmerna. Det är spännande att titta men det är inte riktigt tillräckligt verkligt för man vet att allt är fantasi. Jag älskar annars att fantisera och hitta på, men... jag tror det blev lite för mycket den här gången. Det är nog bara jag som inte är ricktigt på hugget just nu. Jag får nog ta och börja äta lite mer Panodil Zapp som jag tycker funkar rätt bra för mig. Under sommaren har jag bara tagit någon när jag haft huvudvärk, men under vintrarna när jag får mer ont så får jag äta dom mer ofta. Mina fingrar känns som stoppade korvar och jag känner varenda knut i kroppen och det värker och jag känner för att göra ingenting. Och då har vintern inte börjat. Vad ska man hitta på för att orka med vintermånaderna tro. Ursäkta att jag är lite gnällig just nu.   Om jag hade pengar så skulle jag köpa en varmare lägenhet så jag åtminstone slapp och frysa. Jag har många grannar här som har likadant med dragiga lägenheter och kalla golv. Ett äldre par kör som jag med värme fläktar, för dom har också problem med värkande leder och muskler. Jag får hoppas att dom i alla fall till nästa vinter kanske kommer att börja byta ut fönstren i kvarteret där jag bor. Hoppas kan man ju, men det lär nog dröja.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards