Bobacken

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Yvonne - 30 augusti 2011 19:11

Jag har satt det här datumet som hennes födelsedag, men exakt vilken dag vet jag inte riktigt när hon är född. Dom som fött upp henne sa att hon var född i slutet på augusti, men någon bestämd dag hade dom glömt. I hennes försäkringspapper har jag då satt 30/8 som hennes födelsedag. Rolig människa jag är som firar mina djurs födelsedagar va. Jag gav även mina hästar extra gott när dom fyllde år, hi hi. Det var dom värda.

  

Nossan fick lite räkor så hon skulle känna att det var något extra idag, och Smillan fick några hon också.

Idag var luften frisk och lite kylig, och jag undrar om man får uppleva någon mer varm sen sommar dag. Hösten är nog på intågande, men jag hoppas att det ska dröja ett litet tag till innan kyla, mörker och riktigt höst rusk ska komma. Det har regnat tillräckligt tycker jag denna sommar. Inatt väcktes jag av att regnet stod som spön i backen och jag hoppas att hösten inte kommer bli alltför regnig, utan solig och torr så man kan njuta av promenader i en färgsprakande natur.

                                 

 Tänk om man hade en sådan här härlig utsikt från balkongen, suck!

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards