Bobacken

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Yvonne - 29 maj 2012 18:23

Och det utan en anmärkning. Han som besiktigade bilen skämtade med en kollega som höll på med att gå igenom en annan bil, att min sierra var i bättre skick än vad hans bil var :) Han hade inte sett en sådan gammal ford som var i så bra skick förut sa han. Han tyckte bara att jag skulle kolla upp ena baklampan som lös lite starkare än den andra. Damasken som var trasig syntes inte att den var det under ifrån sett, men jag sa att den var trasig på ovansidan och att jag skulle byta den senare. CO halten låg på 0,0 och det skillde inte mycket mellan bromsarna. Dom var super. Besiktningsmannen undrade vad jag smörjt bilen med eftersom den var så blank för att var så gammal. Jag vaxar den 2 gånger om året, med Banana vax sa jag, och rubbar där det behövs. När han räckte mig papperet sedan så sa jag, gick han igenom? Då skakade han bara på huvudet och jag sa, det kanske va en dum fråga. Skönt att få det avklarat för i år. Nu kan man slappna av mer och tänka på lite annat :)


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards