Bobacken

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Yvonne - 14 maj 2012 00:17

Och visst blir man inspirerad, det blir i alla fall jag. Till sommaren ska jag nog ta med mina målar grejor till Bobacken/ Skalunda och kludda lite. Av enkla medel så kan man göra något riktigt fint.



                             


Här kommer en till film som visar hur man gör en vackert motiv med enkla drag och medel. Men han som målar har nog gjort det här många gånger, för han gör det snabbt och bilden blir underbart vacker.





                     


                                                  
             


Nu har jag gjort om vattenfalls animationen, för jag blev väl inte så nöjd med den första. Jag kunde ha klickat på "ångra knappen" men jag hade joxat omkring lite för mycket med animationen för att orka ångra så mycket :) Jag tyckte annars det var väldigt enkelt att få till en rätt bra vattenanimation i Gimp. Jag brukar annars använda programmet Sqirlz för att få till vågor, regn och snö. 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards