Bobacken

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

Jag visste det att det skulle hända :)

Av Yvonne - 2 april 2012 18:17

Jag satt på toaletten, och samtidigt ibland, så brukar jag göra två saker. Göra rent i kattlådan som står precis framför mig. Jag lutade mig framåt och började göra rent i lådan. Pang sa det, och jag kände att något blev instabilt. Va hände nu tänkte jag. När jag lutade mig tillbaka så både kände å hörde jag att något hänt med sitt ringen. Jo då, den hade spruckit och gått helt av. Jag tror jag har gjort rent kattlådan och suttit på toa samtidigt minst 1000 ggr. sedan dom renoverade badrummet, utan att det hänt något. Men nu blev det väl för mycket hi hi. Så stor är jag väl inte tycker jag. Jag är lite över 172 cm lång och väger runt 77 kg. Jag pendlar mellan 76 å 79 från dag till dag. Det beror på vad vågen är på för humör. Men mest står den på 77 eller 78. Många har klagat på badrumsgrejorna efter renoveringen och jag har tidigare fått byta ut dushslangen som drogs ut när jag fastnade i den. Det kan vilken dushslang som helst göra visserligen. Jag funderar nu om jag ska köpa en sittring med ett lock med en snygg bild på. Det kanske vore något. Så länge har jag tejpat ihop den gamle ringen, så den inte ska kunna nypa mig i rumpan när jag sätter mig på den. Hoppas ni inte tycker det blir för mycket toa humor i bloggen nu.

 

 
 
Johanna och sara

Johanna och sara

2 april 2012 18:53

vi vill bara tipsa om vår nyöppnade webshop där vi säljer vår egen konst. gå gärna in på www.geminaarts.se

imorgon är sista dagen att ta del av våra öppningserbjudanden!

http://geminaarts.blogg.se

Yvonne

2 april 2012 19:18

Ok!

 
Fenixmona

Fenixmona

3 april 2012 05:13

Det var en dålig sits, den ska ju inte kunna gå av för det! Vi hade en sådan sits på vårt hotell i Side en gång och två ringar small av på samma dag! Den satt fel så det blev spänning i ringen...(fast spännande var det ju inte...hihihi) hur som helst så kom killen på det och fick ändrat detta, sen höll den. Kramiz

http://fenixmonasliv.blogspot.com

Yvonne

3 april 2012 09:58

Det är dåligt material i grejorna dom satt in i badrummen när dom renoverade. Dinky grejor för att komma billigt undan förmodar jag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:24


Här kommer något för er som gillar jänkare.   Jag besökte Power Big Meet ute på Hovby i Lidköping på torsdagen den 6:e Juli. Bil utställningen var mellan 6 - 8 Juli och brukar annars vara i Västerås. Hovby flygfält är mycket större så i år när Po...

Av Yvonne - 16 juli 2017 14:14


Hej!   Posthorns snäckorna i nano akvariet frodas vilt och jag har fått åka lämna en hel drös till olika Zoo affärer. Jag har fläckiga, bruna, rosa och rödaktiga. Om någon är intreserad så får ni gärna komma och hämta. Jag kan även skicka mot por...

Av Yvonne - 26 juni 2017 21:00


Hejsan!   Kommer inte ihåg när jag senast skrev inlägg här i bloggen. Jag skaffade mig en fiol i slutet av februari. En Stentor student 2 som jag skickade efter från Thomann i Tyskland. Sedan dess har jag övat och övat och knappt rört datorn, och...

Av Yvonne - 12 mars 2017 18:11


Hejsan! Jag har börjat lära mig spela fiol, eller försöker i alla fall. Jag får ont i högra armen och handleden när jag vrider den runt stränghållaren, men vad kan man vänta sig när man är 50 år och har fibro. Har aldrig hållit i en fiol förut men ha...

Av Yvonne - 5 december 2016 12:51

Hejsan!   Snön den lyser med sin frånvaro, häromkring där jag bor i alla fall. Tur man har Gimp att tillgå så man kan göra fina Juliga animationer att dela ut.   Höger klicka bara på animationerna eller bilderna och spara ner bild som. Eller ...

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards