Bobacken

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Yvonne - 11 januari 2012 10:05

Hela 53 bilder gick det åt för att få pållen att gå igenom hela bilden. Har tänkt länge att använda den här bilden, men jag har haft annat för mig den sista tiden. Jag har bytt profilbild också. Det är jag och Figgy, eller Figarena som hon hette igentligen. Bilden är tagen 1990, året innan Mallen föddes. Obs! Mallen hette igentligen Malajko, bäst att tala om det också. Jag kände för att göra om lite i bloggen, och jag har tänkt mycket på mina kära bortgångna djur den sista tiden, och mitt i natta så fick jag lite inspiration. Av någon anledning så brukar min hjärna sätta igång då. Det har varit så för mig ända sedan jag var liten.

Nu har alla Julsakerna åkt ner i sina förvarings lådor igen också, och jag har även satt upp sommargardinerna, för nu längtar jag till sommaren. Det är konstigt. Så fort Julen är över så vill man ha vår och sommar. Jag undrar hur många det är som vill det. Det har även blivit varmare i min lägenhet också. Kanske är det tillfället? För 2 dagar sedan så var dom här och skruvade av termostaterna, för en efterkontroll skulle göras, och dom kommer vara bortskruvade i ett par dagar. Jag kände på en gång att värmen hade stigit, och när jag kände på elementen så var dom glödheta. Nästan 24 grader är det nu här, men så ligger solen på här på förmiddagen, så den kan ju hjälpa till lite. Men gött är det, och jag hoppas det kommer förbli så  Obs! All snö som kom igår är puts veck idag, ett minne blott. Men vintern är väl inte över, så vem vet vad för väder som kommer framöver.


 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards