Bobacken

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Yvonne - 3 januari 2012 17:42

Det stod på löpsedlarna idag att vädret var som en bomb över Sverige just nu. Ja bara det inte bildas någon tromb. När jag skriver det här så har det börjat ösregna och blåsa upp ordentligt, så även om jag skulle vilja bo på landet igen, så är jag glad över att jag bor i stan. När jag bodde på landet så fick vi elda för att få värme, tills min fostermammam sålde skogen och byggde om så vi även fick el-värme och slapp koka vatten på spisen när vi skulle tvätta oss. Men om elen gick, så var det ju bara att stoppa lite ved i spisen och tända på. Det kan jag ju inte nu, men jag har ju ett lass med värmeljus, så om jag stänger in mig i lilla rummet och tänder en massa ljus, så hoppas jag att det kommer bli lite värme i alla fall.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards