Bobacken

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Yvonne - 28 februari 2013 00:14

Jag blev lite nyfiken på att titta efter bland mina foton om jag fotat något vid samma tid förra året, å jag hade bilder som jag tagit både den 28 februari och 1 Mars. Jag minns attMars var en väldigt vårlik månad och torr. Dom här bilderna tog jag igår, 27 februari, nere vid Kinneviken intill Svenska foder i Lidköping.


         


Jag kunde inte låta bli att sätta mig på en gunga och gunga en stund :) Jag vet inte när jag sist gungade, Jo när jag följde med Micke och fiskade i hans båt, men man kan nog inte jämnföra det.

Bilderna som kommer nu, tog jag vid Skogshyddan vid samma tid förra året.


       


Vilken skillnad.

I år ligger Kinneviken istäckt, och det har varit en riktigt lång vinter och jag hoppas att sommaren 2013 kommer bli en riktigt härlig sommar. Vi får väl se.

Klockan är halv 1 vid midnatt när jag skriver det här, så nu säger jag godnattm nu slänger jag mig i bingen.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards