Bobacken

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Yvonne - 12 februari 2013 11:38

Om det är moln fritt då förståss. Igår var det en kanon fin vinterdag med sol och lugna vindar, men jag har brännande värk och var och handlade så jag kunde inte riktigt njuta fullt ut. Men det är härligt att det nu bara blir ljusare och ljusare. Jag har lyssnat på natur musik hela vintern och det har verkligen hjälpt upp sinnet. Jag rekomenderar det verkligen för dom som lider av vinter depression. Jag har inte så mycket mer att skriva om så här kommer dagens ordspråk och rolig historia.


 


 


En präst och en pilot kom samtidigt till himlen.
Piloten hade inga problem med att komma in. Prästen blev otroligt förvånad då han stoppades vid porten.

- Men vad nu då? Vad menas med detta? frågade han Sankte Pär. Varför kommer inte jag som är präst in i himlen, då piloten gjorde det?

- Jo, förstår du, svarade Sankte Pär. När du predikade sov hela församlingen, men när han flög satt alla passagerare och bad!


 


 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards