Bobacken

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Yvonne - 8 februari 2013 19:56

Jag hoppade över gårdagens blogg inlägg, jag var så himla trött.

Jag var och handlade på Coop på eftermiddagen, och jag hade med mig rabatt kuponger jag fått i ett brev samma dag från Coop. Jag blev medlem i veckan och fick mitt kort och jag såg till också igår att jag kan gå igenom snabbkassan, så jag slipper stå i en lång kö. Skönt för min mina muskler i ryggen, för jag hade ont i dom igår. Det drog och värkte och jag ångrade att jag inte hade haft på mig mina thermo byxor. Jag fick i alla fall 50:- rabatt för att jag handlade minst 2 varor som var Coop märkta. Jag har en kupong till som jag får 50:- rabatt på.

Jag fick andra kuponger också som jag fick rabbat på, men i andra affärer som på något sätt har med Coop att göra.

Snön den vräkte ner på eftermiddagen och när jag stod på Änghagens köpcenter parkering så kom min Ford vän i sin lilla Siesta bil. Vi pratade bara en kort stund för vi blev alldeles dränkta av yrande snö. När jag senare kom hem, hade jag jätte ont och var trött. Men nöjd. Nu är det fredag igen, vart tar veckorna vägen, men det gör inget för snart är det vår igen


Här kommer dagens ordspråk och rolig historia.


 



Den första kirurgen säger:
- Jag gillar att ha revisorer på operationsbordet eftersom när
du öppnar dem är allt inuti numrerat.
Den andra svarar:
- Jo, men du skulle pröva elektriker! Allt inuti dem är färgkodat.
Den tredje kirurgen säger:
- Nej, jag tycker verkligen att bibliotekarier är bäst, allt inuti dem ligger i alfabetisk ordning.
Den fjärde kirurgen bryter in:
- Vet ni, jag gillar hantverkare. Killarna har alltid förståelse när det blir några delar över i slutet och när arbetet tar längre tid än vad du har sagt från början.
Den femte kirurgen får alla att bli tysta när han konstaterar:
- Ni har fel allihopa. Politikerna är de som är lättast att operera.
De har ingen hjärna, inget hjärta, ingen stake och inte någon ryggrad.
Dessutom finns det bara två rörliga delar, munnen och röven, och det spelar ingen roll om du byter plats på dem.


 

 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards