Bobacken

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Yvonne - 27 november 2011 19:20

Det har blåst eller blåser ordentligt ute idag, och det värsta är väl kanske inte över än. Har inte haft på datorn så mycket, för jag har inte vågat ifall strömmen skulle gå. Men... nu har jag inte kunnat låta bli. Har suttit en stund och mixtrat med filer i olika varianter, för jag har tänkt försöka mig på att bygga ihop en egen hemsida, hur nu det ska gå till.   Jag har i alla fall lyckats få till ett dokument som jag döpt till: Yvonne´s bilder som jag kan öppna på nätet. Det är ett HTML dokument, som inte har http:// före i webb adressen, inte än i alla fall. Jag har endast en bild med så länge, med en färgad bakgrund med överskrift. Jag ska se om jag kan fråga någon hur man gör. Jag har Com hem, och enligt dom kan man göra en hemsida om man loggar in med sitt användar namn och lösen ord. Har gjort det, men sedan var det klurit. Nu har jag i alla fall en HTML mapp där jag har lite HTML filer i och dokument. Hoppas ni har tagit det försiktigt om ni varit tvungna att gå ut idag. Jag har suttit mest framför tv:n och glott på häst sport.

    

 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards