Bobacken

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Yvonne - 14 november 2011 19:13

Har suttit och jocksat med USB minnena nästan hela dagen, så nu mår musklerna inte så bra. Vaknade i morse av spänningar och knutor i ländmusklerna, och det hjälpte inte med en varm dush. Har fått ta till allehanda andra smärtlindrande medel så jag inte skulle sträcka eller göra illa musklerna mera. Det är vädret, och det spelar ingen roll om jag försöker hålla mig inne för att undvika den fuktiga kylan. Min kropp den är som en levande barometer. Jag är glad över att Milles ägare behövde hjälp igår, för jag hade annars tänkt att åka ut idag :)

Fick slänga Kingston USB Minnet. Det har varit trasigt länge men en del bilder har jag lyckats få loss därifrån ändå. Jag fragmenterade Maxell minnet och sparade ner filmer på det, och det fungerar nu som det ska, än så länge. Det nya USB minnet utan namn har jag bara felsökt på och sedan tog jag bort film mappen. Dom övriga filerna fungerar som dom ska, även musikfilerna som jag får upp i samma program som filmerna. Jag gick in på comhem och spara smart där jag har laddat ner filer, för jag ville spara tillbaka några bilder. Jag upptäckte att man bara kunde spara ner en bild i taget, för jag kunde inte hitta något annat sätt att göra det på. Vilket jobb det kommer bli att spara ner filerna sedan när jag vill spara ner dom på en extern hård disk. Jag får kolla med comhem en dag om det är något jag har missat i instruktionerna. Här kommer några animationer jag lyckats rädda, några har jag gjort själv medan andra har jag laddat hem från Vickes hemsida för länge sedan.

  Den här animationen ska föreställa mig när jag fiskar. Den gjorde jag förra året.

  Här är en annan animation jag också gjort, för länge sedan. Musen heter Max och han har även en god vän som jag jag döpt till Milton.     


I animationen här ovanför så är det Max och hans vänner Milton till vänster och Wilhelmina till höger. och så Nossan som leker med en mus. Varför jag lägger upp lite gamla animationer i bloggen är för att se om dom funkar ordentligt. Många animationer har blivit på ett eller annat sätt förstörda.

     

Araben i animationen är ovanför har jag också gjort, men inte den lilla människan med den stora klubban. Det här får räcka för idag. Jag kommer lägga ut lite mer gamla animationer lite längre fram. Ha det gott.


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards