Bobacken

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Yvonne - 23 november 2011 16:40

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar i bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Dom mörka dystra dagarna gör en helt disträ. Igår så lyckades i alla falla solen tränga fram mellan molnen, så jag for ut till Milles och hans kompis och borstade av dom bägge.

      

Den här bilden tog jag i september, utifrån Kållandsö. Nu finns dom uppstallade i en lösdrifts anläggning under vintern. Milles ägare ska göra iordning en sådan själv nästa sommar.

                      

                      

Och dom här 2 ovanstående bilderna är från Maj månad, då allt är så grönt och färgrikt.

Appropå sommar. Jag har tagit en massa bilder i sommar på olika platser runt omkring Lidköping. Naturen på sommaren är så vacker och skön och värmen gör en mjuk i musklerna och glad i själen. Det är så härligt att titta på bilderna en sådan här mörk och bister vinterdag, att jag funderar att skaffa en hemsida, där det är lite lättare att titta på bilderna. Det finns gratis hemsidor vet jag. Tänkte prova en sådan och se om jag kan lägga upp bilderna så att det blir lättare att titta på dom. I bloggen får man bläddra och leta efter dom, och någon som inte varit inne här förut, vet ju inte att dom finns, om jag inte lagt upp bilder nyligen. Någon kanske kan tippsa mig hur jag ska göra. Tänkte döpa sidan till: bilder från Lidköping med omnejd. 

Här kommer lite somriga bilder att titta på så länge. Dom är repriser, men dom får en att kanske att stå ut i vintermörkret lite lättare.

      

          

                         

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards