Bobacken

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Yvonne - 9 november 2011 19:20

                                      


Äntligen så bröt solen fram och dimmolnen dom försvann.    Helt otroligt vad mycket bättre man mår när solen kommer fram. Tog en tur ut till Milles och hans kompis på eftermiddagen och borstade av dom en stund. Det var avkopplande och vädret var underbart lungt. Bägge pållarna skötte sig fint, kanske för att jag hade fickorna fulla med äpplen. När jag sedan kom hem så kunde jag inte låta bli att göra denna animation. Så även nu när det är mörkt, så kan jag njuta av solen en liten stund till. I bildprogrammet Gimp kan man göra mycket roliga ting. Så jag är är jätteglad över att Vicke som visat och lärt mig hur man gör dessa roliga ting, får vintern att gå lite fortare genom att ha lite roligt i bildprogrammet Gimp.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards