Bobacken

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Yvonne - 19 november 2011 12:22

Jag investerade en klösmatta igår för halva priset på Arken Zoo. 98:- kostade den så jag kunde inte låta bli att köpa den. Mina katter har vässt klorna på mattorna hemma i många år, och jag har försökt med att inskaffa olika klöspålar till dem. Dom har inte inte riktigt funkat förutom en, som har rep även på fotstödet som ligger ner. När jag kom hem igår och gav katterna mattan så blev Smillan alldeles till sig av lycka. Lite kattmynta följde också med och jag hade strött några korn på mattan så det kanske var det som gjorde henne så salig. Nu ligger klösmattan på hallmattan som annars är katternas brottningsmatta. Den har verkligen fått vara med om mycket ståhej. Nossan när hon var yngre brukade rensa tänderna på mattfransarna på den. Jag ska lite senare köpa en ny matta, å då kan en sådan här liggande klösmatta vara bra att ha. Ska nog ta och skaffa en till som jag kan ha ute på balkong mattan. Den har katterna verkligen gått lös på i sommar.

           

  Den här animationen gjorde jag för länge sedan. Men jag ska nog ladda upp den i Gimp igen och göra ögonblinkningarna lite långsammare. 

På arken Zoo hade dom en stor pappegoja inne i affären. En sådan där som brukar sitta på axeln på en pirat. Happy hette den, och den var vekligen sällskaps sjuk och ville ha kontakt med en. Här kommer en animation jag en gång laddat upp från Vickes hemsida.   Enbent är den och verkar ha varit med om en hel del ute på dom sju haven.    

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards