Bobacken

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Yvonne - 21 mars 2012 20:19

Jag tog en sväng ut till Milles och Shinja idag och den turen behövde jag. Jag kände hur lugn och avkopplad jag blev när jag pysslade om dom bägge hästarna. Jag vantrivs i lägenheten när jag inte varit ute med bilen på ett par dagar. Även om jag varit ute och promenarat eller cycklat så är det inte detsamma. Efteråt så tog jag en tur till Ullersundsbron där dom gamla ekarna finns, och där jag brukar stå och fiska. I höstas fick jag flera st. gäddor där. Jag hade med mig kameran och började ta lite bilder på bron från andra sidan, där jag inte tagit några foton förut. Vips när jag stod där så upptäckte jag några lurviga storhornade boskap som stod och tittade på mig. Jag tog bilder på dom i höstas minns jag, men nu var betydligt närmare vägen så jag började fota hej vilt. När jag kom hem sedan så gjorde jag ett lite foto collage av några bilder. Obs! Klicka på bilden så blir den större.


  


Visst är dom fina.

Av Yvonne - 21 mars 2012 11:00

Idag verkar det vara ännu varmare ute än igår, och solen har kommit fram mellan molnen. Katterna ligger ute på balkongen och gosar sig och jag sitter framför datorn och kollar mina e-mail. Det mesta åker i papperskorgen på en gång om det inte är något extra kul pg. Höger handen är öm och stel pg. av allt klickandes igen, och jag var ute på nätet igår och letade efter någon bra och inte för dyr "skrivmatta" som jag tänkt skaffa lite senare och använda istället för datamusen. Alternativet är att hålla mig borta från datorn lite mera, och jag tror jag ska ta och plocka fram mina fiskegrejor igen och lägga dom i bilen, i fall att jag tar en sväng förbi någon av mina fiskeplatser. Ni får ha en riktigt fin dag, vart ni än befinner er. 


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards