Bobacken

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Yvonne - 4 mars 2012 14:56

Vaknade sent och började lirka igång mig lite vackert. Det är kallare väder igen och musklerna gillar inte när det går upp och ner så drastiskt. Satte på tv:n och såg lite på Vasa loppet, samtidigt satte jag på datorn och började scanna igenom den med virusprogrammet. Åt frukost framför tv:n och så kände jag hur inspirationen kom över mig och jag började rita lite med tush färg pennorna. När scanningen var klar så la jag det jag ritat i scannern och sedan var jag igång. Resultatet blev den här animationen av någon som sitter i en båt och fått något stort på kroken. Har fått en ny idé till en ny header nu tack vare animationen jag gjort. men jag måste gå ut en sväng och röra på mig först. Snart, snart så är det såpass varmt så att jag kan börja fiska lite smått igen. Jag vill inte fiska om det blåser å är kallt för det mår inte musklerna bra av. Ha en god fortsättning på söndagen på er.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards