Bobacken

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Yvonne - 6 mars 2012 21:25

Dom gör reklam för den serien på Bloggplatse.se och jag undrar ja vad det är för en såpa. En massa otäcka zombies och våldsamma människor verkar härja i den serien. Ser ut som en sämre B-film från Usa nästan, men man får väl ta ett kik ändå. Ska bara sticka ner efter tvätten först som hänger på tork i tvättstugan. Jag har suttit och gjort en massa bilder med transparent bakgrund som jag sedan kan använda till olika arrangemang. Livet går annars sakta vidare, men det går åt rätt håll. Den annalkande våren och sommaren har fått mig att bli inspirerad värre, som ni kan se i bloggen. Idag har jag gjort ett spökskepp i en enkel animation, för jag testade bara hur jag skulle få till en bra effekt. Tänkte ta en riktig bild med lite dimmig och mörk bakgrund till skeppet sedan så jag får en bättre effekt. Jag satt också igår kväll en stund och lekte lite med transparenta hattar som jag satte på mig själv, på en avbild på mig själv förståss. Och jag ramade in lite gamla bilder också med roliga ramar så här kommer lite bilder att titta på. Ha en god fortsättning på veckan allesammans.


  


Obs! Jag ska sätta skeppet lite längre bort i horisonten lite döljt i dimman tänkte jag. Nu syns det att jag snabbt skissat ihop det med en blyertspenna.


        

När jag var liten så klädde jag ut mig i dom vuxnas kläder. Nu som vuxen använder jag transparenta bilder i datorn. Man kan ju alltid drömma. Ha det gott.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards