Bobacken

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Yvonne - 29 januari 2014 11:05

Men runt den 15 April så ska månen bli blodröd. Den kommer bli blodröd sammanlagt 4 ggr. inom 2 år, om jag inte missförstått det. Man påstår att det kommer hända  saker runt om i världen pg. av detta. Ni kan se filmer på youtube om det. Den som lever får se. Det händer så mycket elände ändå överallt, så inget förvånar mig längre.

 

 

Hoppas jag inte skrämde upp er nu. Obs! En vän till mig som jobbade i Usa i ett år, på en ranch där dom hade ridskola. Hon sa att det fanns så mycket knäppa människor där över. Dom kunde stämma en för vad som helst och dom fick inte ha någon ridlektion förrän alla innan hade skrivit på ett papper att dom inte kunde stämma ridskolan om dom skulle råka trilla av eller något annat hände. 

 

Man har hört en hel del saker, och sett filmer på vilken fantasi dom har. Många människor har svårt att sära på fantasi och verklighet och kan bli fanatiska och dra med andra. Då är det bäst att lägga benen på ryggen å springa    Kolla på filmen ovan och skriv gärna vad ni tycker.

Ha en fin dag nu och ta det lugnt om ni måste ut.

 


Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards