Bobacken

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Yvonne - 1 januari 2014 15:16





 Tittar in för att önska er en god fortsättning på det nya året. 2014 klingar
 bättre i mina öron och nu gäller det att se framåt och inte bakåt. Om ni undrar
 var jag fått tag på detta vackra brevpapper så kan ni hitta det på den här
 adressen: 
 http://www.emailbackgrounds.com/preview-email-backgrounds.php?id=3843
 Kopiera det i urklipp och sedan går ni till ert mail eller blogg och så klickar ni in
 det med hjälp av Ctrl och v. Sedan skriver ni som jag har gjort här, och mejlar
 eller lägger in det eran blogg.
 Idag är allting sent för mig, för jag åt frukost först vid halv 12. Då var det inte
 riktigt så mörkt. Solen lös försiktigt genom molnen. Jag stack ut näsan genom ett
 öppet balkong fönster och kände att det var mycket kallare idag. säkert runt nollan.
 Jag hade tänkt jag skulle tvättat av bilen lite, men jag kände mig trött och
 jag kände mig inte riktigt på hugget i musklerna idag.
 Inget väder för mig att bli kall och blöt i. Jag hoppas det bli lite varmare
 några dagar framöver. Vill gärna få av lite grus och ev. salt från bilen innan det
 kanske smäller till ordentligt med kylan.
 
 Ska titta ner till grannen lite senare och hjälpa henne med datorn. Jag behöver
 själv hjälp med min för det fattas en fil som pånågot sätt försvunnit. Jag har
 gjort en system/reperations disc ifall att datorn skulle krasha. Jag ska kolla upp
 med en vän om jag kanske kan använda den för att återställa den här filen
 som försvunnit.
 
 Ha nu en lungn nyårsdag på er. Och om ni ser någon mer som vill smälla raketer
 så säg till dom att inte göra det. Har hört att det är massor med katter och
 hundar som har sprungit bort. Tänk på våra skotträdda husdjur, många gör inte
 det.
 Mina smällare jag har i bloggen är mycket snällare, för dom smäller inte
 riktigt lika högt.
 Obs! Hoppas ni kan se all text på sidorna. Jag kan inte det men ni fårstår nog
 vad jag skriver ändå, hoppas jag. Det är nog brevpapperets storlek som krånglar
 till det. Jag har redigerat texten lite bättre nu, så jag hoppas att jag 
 själv kan se allt text snart. Nu ska jag ut på en liten promenad. Slänga lite sopor
 och känna på luften.
 
  På er nu.

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards