Bobacken

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Yvonne - 18 oktober 2012 11:15

Det tänker jag göra, för jag känner mig inte riktigt ok. Man vill ju då inte göra det värre. Men jag måste ut en sväng och handla lite, och det ska bli skönt med lite miljöombyte. Helst så skulle jag bara vilja sova. Tung och snurrig i huvudet är jag. Nyser och luftrören känns lite rossliga, och så vaknade jag med att blåsan också känns irriterad. Någon feber tror jag inte att jag har, det känns i alla fall inte så. Skönt det i alla fall   Usch va gnällig jag är idag   Det kunde ju ha vart värre    Nä nu måste jag bli på lite bättre humör, så jag lägger upp lite roliga bilder och animationer som jag har på lager. Ha en skön torsdag på er, för det tänker jag försöka att ha.


      

Obs! Animationen ovanför, med baskilusken är en animation jag laddat ner från Vickes blogg, för länge sedan :)


 

Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards