Bobacken

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Yvonne - 17 oktober 2012 17:02

Men jag har inte så mycket vettigt att skriva om just nu. Det har varit ett riktigt ruskväder hos mig idag, och jag är trött och både jag och mina missar är kinkiga. Speciellt Smillan som svassar runt efter mig hela tiden och vill bli underhållen. Jag är tung i huvudet och mår tjuvtjockt. Lillbrorsan skulle ha hjälpt mig med att lassa i vinterdäcken i koferten, men jag ringde strax före middagen och sa att han inte behövde komma idag, för jag ville inte gå ut i blåsten och regnet. Jag råkade störa honom i ett möte på arbetsförmedligen, men han hade inte sagt något om att han skulle på ett möte idag.  Men nu har jag i alla fall varit ute och gått en sväng, i alla fall. Jag stannade till vid Ria second hand och köpte 2 vita krukor, och ett MAD magasin. Vet faktiskt inte när jag sist köpte något seriemagasin, men jag behöver muntras upp. Men jag ska nog ta en tupplur istället just nu, så jag blir piggare i huvudknoppen och orkar läsa lite sjuk humor :) senare.


 


20:- fick jag ge för 2 krukor och detta MAD magasin :)


Nu får ni ha det så gott så länge, för nu måste jag gå och vila upp mig.


 



Presentation


Välkommen till min blogg, Bobacken.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yvonne´s gästbok

Vädret i Lidköping

Väder Lidköping

Klocka


Ovido - Quiz & Flashcards